Novi trend u svetu motocross a svakako je povratak na pomalo zaboravljene dvotaktne 125 250 i 500ccm motore. KTM Husqvarna GAA GAS i TM su ostali dosledni i nastavili razvoj i proizvodnju 2t 125 i 250 ccm a neki su čak proširili ponudu na zapremine 144 i 150 ccm kako bi se približili performansama 4t 250 . Japanski proizvođači su odustali od proizvodnje 2t cross motora još daleke 2008 godine.
Situacija se u poslednje vreme potpuno menja samom činjenicom da se ljubitelji Japanskih 2t cross motocikala sve više odlučuju za restauraciju starih "Japanaca" koje pronalaze na berzi polovnjaka . Dok oni verni Austrijskom KTM-u Husqvarni Španskom Gas Gas-u ili Italijanskom TM-u imaju mogućnost kupovine novih modela.
Najnovija ali nezvanična informacija govori u prilog zaboravljenim modelima. Naime predloženo je da u klasi MX2 budu 2t i 4t 250 ccm motori. Što do sada nije bio slučaj. Ostaje da se nadamo da će se ova ideja sprovesti u delo.
Ohrabrujuće vesti dolaze iz Yamahe koja je za 2022 predstavila legendarni a potpuno novi model YZ u zapremini 125 i 250 . Kao u svim segmentima , i ovde očekujemo odgovor Suzukija i Kawasakija . Smatramo da je odgovor Honde u ovoj priči nemoguća misija s obzirom na dobro poznatu činjenicu da Hondu proizvodnja i razvoj 2 t agregata apsolutno ne zanima. Ukoliko se i to nekim čudom dogodi uvereni smo da će napraviti veoma konkurentnu spravu.
Predstavljamo Vam jedan podmlađeni primerak Honde CR 125 R iz 2001 godine koji je izašao iz Motomax radionice.
Vaš komentar će biti pregledan pre objavljivanja.