Trendovi u svetu motocross-a
objavljeno 29.11.2021

Novi  trend   u svetu motocross a  svakako je povratak na pomalo zaboravljene dvotaktne 125 250 i 500ccm motore.  KTM  Husqvarna  GAA GAS i TM su ostali dosledni  i nastavili  razvoj  i proizvodnju  2t  125 i 250 ccm  a neki su čak proširili ponudu na  zapremine 144 i 150 ccm kako bi se približili  performansama  4t 250  . Japanski  proizvođači  su odustali  od proizvodnje  2t  cross motora  još  daleke  2008  godine.

Situacija  se  u  poslednje  vreme  potpuno  menja  samom  činjenicom  da  se ljubitelji  Japanskih 2t  cross motocikala  sve  više  odlučuju  za  restauraciju  starih "Japanaca" koje  pronalaze  na  berzi  polovnjaka   .  Dok  oni  verni  Austrijskom KTM-u  Husqvarni  Španskom Gas Gas-u  ili Italijanskom  TM-u  imaju  mogućnost  kupovine  novih  modela.

Najnovija  ali  nezvanična  informacija  govori  u  prilog  zaboravljenim  modelima.  Naime  predloženo  je  da u  klasi MX2  budu  2t i 4t  250 ccm  motori. Što do  sada  nije bio  slučaj. Ostaje  da se nadamo da  će  se  ova  ideja  sprovesti  u  delo.

Ohrabrujuće  vesti  dolaze  iz  Yamahe  koja  je  za  2022  predstavila   legendarni  a  potpuno  novi  model  YZ  u  zapremini  125  i  250 . Kao    u  svim segmentima , i  ovde  očekujemo  odgovor  Suzukija  i  Kawasakija  . Smatramo  da  je  odgovor  Honde  u ovoj  priči  nemoguća  misija  s  obzirom  na  dobro  poznatu  činjenicu  da  Hondu  proizvodnja  i  razvoj  2 t  agregata  apsolutno  ne  zanima.  Ukoliko  se  i  to  nekim  čudom  dogodi  uvereni  smo  da  će  napraviti  veoma  konkurentnu  spravu.

Predstavljamo Vam  jedan  podmlađeni  primerak  Honde  CR 125 R  iz 2001 godine  koji  je  izašao  iz  Motomax  radionice.